| 
    
      3. Componentele dezvoltarii unui curs la distanta
Olimpius Istrate 
cercetator asociat, Institutul de Stiinte ale Educatiei 
olimpius.istrate [at] tehne.ro 
 
- Analiza necesitatilor
 
1.1. Identificarea grupului tinta. 
1.2. Identificarea si analiza nevoilor de pregatire a potentialilor studenti. 
1.3. Stabilirea obiectivelor cursului. 
 
 - Designul, dezvoltarea si testarea continutului cursului deschis la distanta
 
2.1. Generarea textului si ilustratiilor. Designul materialelor. 
2.2. Conversia materialelor în suporturi specifice. 
2.3. Finalizarea si testarea materialelor. 
 
 - Elaborarea strategiei de suport pentru studenti si sistemului de evaluare
 
3.1. Stabilirea modalitatilor de interactiune student-profesor si student-student. 
3.2. Identificarea surselor bibliografice si accesibilitatii acestora. 
3.3. Alegerea modalitatii de tutorat si evaluare. 
 
 - Validarea si asigurarea calitatii, acreditarea si recunoasterea
 
 
 - Management, administrare, marketing
  
 |